VLUCHTBEGELEIDER GEZOCHT

Persoonsgegevens van degene die geboekt heeft:

- Naam(meisjesnaam) en voornaam

- Adres, postcode, woonplaats

- ID-nummer (cijfers en letters)

- Geboortedatum

- Telefoonnummer (bereikbaar op Kreta)

- Emailadres waarop u bereikbaar bent

Algemenegegevens:

- Voorkeur voor dier in het ruim of handbagage

(dit kunnen zowel honden als katten zijn)

Voor informatie en aanmelding gebruikt u bij voorkeur het contactformulier op deze pagina. U kunt ook een emailsturen aan:

vluchtbegeleider@stichtingzwerfdierenkreta.nl

Als vluchtbegeleider wordt u ingezet bij het vervoer van onze dieren. Uw retourvlucht van uw vakantie of zakenreis is vanaf Kreta - Heraklion naar Schiphol, Eindhoven, Rotterdam of Eelde.

Buiten het zomerseizoen (nov-maart) mogen dat ook Keulen, Dusseldorf of Brussel zijn.

In overleg wordt er op uw ticket een of meerdere dieren bijgeboekt. Die kosten worden gedragen door de stichting.

Vervolgens staat er voor uw vertrek een vrijwilliger op Heraklion Airport met de dieren die met u meereizen en alle papieren die bij de dieren horen.

Onze vrijwilliger helpt u met het inchecken van de dieren die in het ruim reizen. Dieren die als handbagage meegaan neemt u zelf mee door de douane.

Welke gegevens hebben wij nodig om uw aanbod te kunnen verwerken.

Reisgegevens:

- Vliegmaatschappij

- Boekingsnummer

- Vluchtnummer

- Data reisperiode

- Vertrek en aankomst tijden retourvlucht