Joy
Reu Dusty

DONATIE PROJECT 2018-2 AFGEROND

Joy en pups.

Deze jonge teef zat langs een doorgaande weg met haar 7 puppies. We hebben eerst gezocht naar iemand die ze op kon vangen want ze waren daar langs de weg te kwetsbaar. Zeker toen bleek dat haar pups gingen lopen, ik begreep later dat er helaas 4 van de 7 zijn doodgereden. We hadden gehoopt om op tijd te zijn, maar helaas. De hemel heeft er 4 sterretjes bij. En omdat we niemand konden vinden die ons kon helpen hebben we tegen betaling een plek gevonden in een soort van kennel waar Moederhond Joy en haar nu nog maar 3 pups tot eind januari in ieder geval veilig zijn. De kosten van de kennel plus de sterilisatie van Joy heeft de stichting alvast op zich genomen; de eerste € 200,00 zijn betaald.

Nu willen we ook op zoek gaan naar adoptanten die Moederhond Joy of één van de pups zou willen adopteren. En we hopen dat mensen willen helpen met een donatie om de kosten voor de inentingen en wormmiddelen te kunnen betalen voor alle honden. Omdat de pups pas 6 weken oud zijn moeten nieuwe adoptanten wel nog even geduld hebben want ze mogen pas als ze 15 weken oud zijn vliegen maar wat zou het geweldig zijn als deze honden een mooie toekomst wacht in Nederland.

Een donatie kan gedaan worden op rekeningnummer:

NL78 RABO 0307 5976 79 o.v.v. JOY

Het blijven delen van deze honden stellen wij zeer op prijs.

Moeder Joy en de 3 overgebleven pups zullen beschikbaar komen voor adoptie.  Hopelijk kunnen we er samen voor zorgen dat ze allemaal een fijn thuis vinden.

Joy
Reu Casper