Adoptiebijdrage

Alle honden en katten die wij bemiddelen zullen eerst naar een dierenarts gaan zodat ze volledig ingeënt, gechipt, ontwormd en ontvlooid zullen worden. Tevens krijgen ze een paspoort en een rabiës inenting die minimaal 21 dagen voor vertrek gegeven wordt zodat dit dier zal mogen vliegen. Voor jonge dieren geldt dat ze ouder dan 15 weken oud moeten zijn voordat ze mogen vliegen.

Voor een gecastreerde of gesteriliseerde hond  € 375,00

(dit is inclusief bovenstaande dierenarts kosten, het gebruik van een vervoersbox en de vlucht van Kreta naar Nederland)

Voor een hond jonger dan 6 maanden  € 325,00

(dit is inclusief bovenstaande dierenarts kosten, het gebruik van een vervoersbox en de vlucht van Kreta naar Nederland maar exclusief castratie of sterilisatie)

Voor een kat  € 210,00

Voor een kat jonger dan 6 maanden  € 180,00

Graag zien wij de totale adoptiebijdrage uiterlijk 2 werkdagen voor overdracht van uw hond of kat op onze rekening bijgeschreven.

LET OP: Voor grote honden - boven 20kg - kan een toeslag gelden.

Vervoersbox

De vervoersbox waar uw dier in zit tijdens de vlucht dient u binnen 2 weken bij de stichting terug te bezorgen. Dit kan door de vervoersbox goed verpakt als pakket te verzenden. Transportschade is altijd voor rekening van de verzender. Natuurlijk kunt u  de vervoersbox zelf brengen, maak hiervoor wel even een afspraak.

Bankgegevens:

Stichting Zwerfdieren Kreta